Jag hyr ut min lägenhet i Barcelona, med goda kommunikationer till Las Ramblas, barceloneta, plaza catalunya, born, grácia, sagrada familia. Många rum, grupper möjliga. Hyrs ut för dagar, veckor eller månader.
Nära centrum, terrass, Airco, internet, kassaskåp, utrustat kök m.m.
Priser från 20€/natt per person eller 300€/månad per person!
Hör av er om ni har frågor!
Jennifer Olsson
2010-01-21 12:32
 Jennifer Olsson
 10
|
Hej!
Jag kommer vara i Barcelona under Juli och är intresserad av ett rum. VAr ligger din lägenhet? Jag kommer läsa i Gracia. Går det att gå eller cykla eller är det kollektivtrafik som gäller?
Mvh Maja
maja
|
Hej!
Jag vill hyra ditt rum under hela nästa termin (HT10). Jag ska skriva mitt projektarbete i Universiteta De barcelona. Undrar om det är möjligt?
MVH
Shanaz Tofiq
shanaz
2010-05-20 13:27
 shanaz
 1
|
Hej jag ska läsa i Barcelona HT10 och söker ett rum med schysst läge....hur ser det ut? nån som har tips?
Peace Hanna
söker boende i Barca
2010-07-20 00:22
 söker boende i Barca
 1
|
Hej! Har precis blivit antagen till universitetet i Bcn nu i höst & undrar om din annons fortfarande är aktuell eller om du har andra tips på rum att hyra? =) Kontakta mig gärna på Marie_89@live.se Mvh Marie
Marie
|
Hej Jennifer. Jag heter Rasmus Senator och bor i Stockholm för tillfället. Tog studenten i våras och ska nu ner och plugga i Barcelona under nästa år (2011). Undrar hur det ser ut med din lägenhet, om den fortfarande är aktuell för att hyra? Mvh Rasmus Senator
Rasmus Senator
2010-09-30 10:51
 Rasmus Senator
 1
|
Hej! Jag är intresserad av ett boende i Barcelona dels vid kortare veckoresor när hösten är som gråast men även för en längre period då jag går på kurs. Ditt erbjudande verkar vara ett perfekt alternativ.
Om man vill boka rum för en månad hur gör man? Hur långt i förväg bör man kontakta dig?
Vänlig hälsning Lena Sjöström lenasjostrom@ymail.com
Lena
|
Hej! Jag är väldigt intresserad av att hyra din lägenhet (eller om du har några andra tips.) Kommer plugga i Barcelona VT12 alltså januari-april. Skulle gärna vilja veta adress och lite så. Vore guld värt om du kunde höra av dig till mig.
MVH, Sofia sofiawiklund@live.com
Sofia
|
Hej! Jag vill gärna hyra ett rum för en månad, dvs. för januari månad. Roligt om du hör av dig per mail om det går bra. Vänlig hälsning /Lena
Lena
|
Hej! Jag kommer att åka ner nu i höst för att läsa spanska i ca 3 månader och letar nu efter ett boendealternativ till det skolan själva annordnar. Om det fortfarande är aktuellt för dig att hyra ut och om du med så kort varsel har något ledigt så får du mer än gärna höra av dig!
Vänliga Hälsningar /Emelie
emelie_hermansson@hotmail.com
Emelie
2011-09-04 12:46
 Emelie
 1
|
Hej! Jag ska studera på uic Barcelona vt 2012 mars till juni din lägenhet finns ej ledig då eller? Mvh emelie
Emelie
2011-11-23 13:05
 Emelie
 1
|
Hej! Jag ska studera till hösten 2012, start i oktober. Hur ser det ut med din lägenhet då? Ska studera i 4 år, men söker en bra startlägenhet.
Mvh Jessica
Jessica
2012-01-04 21:40
 Jessica
 1
|
|