Hej, jag heter Andréa och bor just nu i Milano men skall åka tillbaka till Sverige nu i mars.
Det betyder att jag har ett jättefint rum ledigt på 21 m2 centralt i Milano på en jättefin gata och med en annan svensk tjej inneboende.
Vid intresse får ni jättegärna höra av er till mig så skickar jag bättre beskrivning och bilder.
Vänliga hälsningar Andréa
Andrea
2006-02-02 21:04
 Andrea
 1
|
jag ka ner till italien nu i mars och letar efter en lägenhet, har ni redan hittat inneboende eller söker ni fortfarande, är isåfall väldigt intresserad
/Jessica (jessie_olsen@yahoo.se)
Jessica
2006-02-18 19:52
 Jessica
 3
|
Hejsan!
Jag letar rum i Milan men dock inte förän till i höst? Kanske att ni behöver någon efter sommaren?
Jag har sökt en design skola i Milan (IED)och börjar inte förrän i oktober månad ....
Hör jätte gärna av er..även om inte eran lägehet behöver en rumskompis men jag vore hjärtligt tacksam för tips på hur jag finner ett billigt rum!
/Vänlga hälsningar Helena
HR
|
Hej! Jag är intresserad av en lägenhet till ett bra pris i Milano eftersom jag funderar på att flytta dit en tid i sommar. Hör av er till min mail om ni vet något!
/ Elin
Elin
|
Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com
Jenny
|
Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com
Jenny
|
Hejhej!
Jag ska oxå läsa i Milano på IED i höst, har du hittat boende och vill du dela? Om inte, har du ngt tips på var man kan leta boende nånstans?
Hör av dig!
Helena =)
soo83@hotmail.com
Helena
2007-04-25 22:06
 Helena
 2
|
Hej!har ett ledigt rum i Milano som hyrs ut ifrån den 1augusti. En stor lägenhet som delas med en italienska och en engelsk kille. 2 badrum och ett stort kök. Lägenheten ligger nära IED ifall nån ska studera där. (piazza 5 giornate) Månadshyra 570euro. Om ni är intresserade hör av er debelder@passagen.se
caroline
2009-07-21 13:45
 caroline
 1
|
Hej!
Vet någon vad milans bostad hemsida heter? Det skulle vara bra och veta. Jag vill hyra ett rum.
Snälla svara....
Bora
|
här har nu några bra sidor, fast allt är på italienska.
www.milano.bakeca.it/offro-camera-0
www.kijiji.it/case/stanze-e-posti-letto/annunci-milano/
www.secondamano.it/
acky
|
Hej! Jag ska bo i Milano i 1,5 månader från 27okt, någon som har något tips om boende där man delar lgh?
Isabella
2009-10-20 15:12
 Isabella
 1
|
Hej,
Mycket intresserad av att se mer bilder och fa veta var rummet ar,kostnaden etc?
Fredrik Olivi
Fredrik Olivi
2010-02-10 11:40
 Fredrik Olivi
 1
|
hej ..
jag bor i torino men söker lägenhet i milano nu och är jätte intresserad av detta .. hör jätte gärna av dig..
mitt nummer är 3464731180 tack så länge / sassa
sassa
|
hej
Är rummet fortfarande ledigt?
mvh
Stefanie
stefanie
2010-03-15 19:02
 stefanie
 3
|
hej
Jag ska studera i milano from april-juni, har du hittat någon lgh?letar också...
mvh
Stefanie
stefanie
2010-03-15 19:10
 stefanie
 3
|

hej
jag är en tjej som just nu bor i turin men behöver en lägenhet snarast möjligast är jätte intresserad av denna lägenhet.. hör gärna av dig til mig.
/ sassa
mob. 3464731180
sassa hosseinali
2010-03-16 16:44
 sassa hosseinali
 2
|
Hejsan! Vill du fortfarande hyra ut ditt rum idag? Om ja, kan du kontakta mig myyin@live.com
My
|
|