Feedback

Tyck till om plugga-utomlands.se

Kommentar Recensera
E-post (valfritt)

Innehåll

Layout

Användarvänlighet

Helhetsintryck

Lägenhet i Milano

photo Lägenhet i Milano
Hej, jag heter Andréa och bor just nu i Milano men skall åka tillbaka till Sverige nu i mars.
Det betyder att jag har ett jättefint rum ledigt på 21 m2 centralt i Milano på en jättefin gata och med en annan svensk tjej inneboende.

Vid intresse får ni jättegärna höra av er till mig så skickar jag bättre beskrivning och bilder.

Vänliga hälsningar Andréa
Andrea
icon 2006-02-02 21:04
icon Andrea
icon 1

photo Ang: Lägenhet i Milano
jag ka ner till italien nu i mars och letar efter en lägenhet, har ni redan hittat inneboende eller söker ni fortfarande, är isåfall väldigt intresserad
/Jessica (jessie_olsen@yahoo.se)
Jessica
icon 2006-02-18 19:52
icon Jessica
icon 3

Hejsan!
Jag letar rum i Milan men dock inte förän till i höst? Kanske att ni behöver någon efter sommaren?
Jag har sökt en design skola i Milan (IED)och börjar inte förrän i oktober månad ....
Hör jätte gärna av er..även om inte eran lägehet behöver en rumskompis men jag vore hjärtligt tacksam för tips på hur jag finner ett billigt rum!
/Vänlga hälsningar Helena
HR
icon 2006-06-01 13:17
icon HR
icon 3

Hej! Jag är intresserad av en lägenhet till ett bra pris i Milano eftersom jag funderar på att flytta dit en tid i sommar. Hör av er till min mail om ni vet något!

/ Elin
Elin
icon 2007-02-04 16:29
icon Elin
icon 1

Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com
Jenny
icon 2007-04-16 18:30
icon Jenny
icon 4

Snälla hör av dig till mig, jag ska fara till Milano nu i månadsskiftet och behöver ett boende. Så är det aktuellt eller om du har några andra känningar, om det är någon annan som har något som kan vara aktuellt vore jag väldigt tacksam över att få den informationen. Jenny. jempalainen@hotmail.com
Jenny
icon 2007-04-16 18:30
icon Jenny
icon 4

photo boende!
Hejhej!

Jag ska oxå läsa i Milano på IED i höst, har du hittat boende och vill du dela? Om inte, har du ngt tips på var man kan leta boende nånstans?

Hör av dig!

Helena =)
soo83@hotmail.com
Helena
icon 2007-04-25 22:06
icon Helena
icon 2

photo RE: Lägenhet i Milano
Hej!har ett ledigt rum i Milano som hyrs ut ifrån den 1augusti. En stor lägenhet som delas med en italienska och en engelsk kille. 2 badrum och ett stort kök. Lägenheten ligger nära IED ifall nån ska studera där. (piazza 5 giornate) Månadshyra 570euro. Om ni är intresserade hör av er debelder@passagen.se
caroline
icon 2009-07-21 13:45
icon caroline
icon 1

Hej!

Vet någon vad milans bostad hemsida heter? Det skulle vara bra och veta. Jag vill hyra ett rum.

Snälla svara....
Bora
icon 2009-09-29 10:16
icon Bora
icon 1

photo RE: RE: Lägenhet i Milano
här har nu några bra sidor, fast allt är på italienska.

www.milano.bakeca.it/offro-camera-0
www.kijiji.it/case/stanze-e-posti-letto/annunci-milano/
www.secondamano.it/
acky
icon 2009-09-30 23:44
icon acky
icon 4

photo RE: RE: Lägenhet i Milano
Hej! Jag ska bo i Milano i 1,5 månader från 27okt, någon som har något tips om boende där man delar lgh?
Isabella
icon 2009-10-20 15:12
icon Isabella
icon 1

Hej,

Mycket intresserad av att se mer bilder och fa veta var rummet ar,kostnaden etc?

Fredrik Olivi
Fredrik Olivi
icon 2010-02-10 11:40
icon Fredrik Olivi
icon 1

hej ..
jag bor i torino men söker lägenhet i milano nu och är jätte intresserad av detta .. hör jätte gärna av dig..
mitt nummer är 3464731180 tack så länge / sassa
sassa
icon 2010-03-07 17:02
icon sassa
icon 2

hej
Är rummet fortfarande ledigt?

mvh
Stefanie
stefanie
icon 2010-03-15 19:02
icon stefanie
icon 3

hej
Jag ska studera i milano from april-juni, har du hittat någon lgh?letar också...

mvh
Stefanie
stefanie
icon 2010-03-15 19:10
icon stefanie
icon 3

user hej
jag är en tjej som just nu bor i turin men behöver en lägenhet snarast möjligast är jätte intresserad av denna lägenhet.. hör gärna av dig til mig.
/ sassa
mob. 3464731180
sassa hosseinali
icon 2010-03-16 16:44
icon sassa hosseinali
icon 2

Hejsan!
Vill du fortfarande hyra ut ditt rum idag? Om ja, kan du kontakta mig
myyin@live.com

My
icon 2011-04-26 20:03
icon My
icon 2

Intresserad av tråden: Lägenhet i Milano? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Månadens yrke

Namn: Magnus Fjällström

Utbildning: Dator-
spelprogrammering på (PowerHouse) Yrkeshögskolan Höga kusten

Yrke: App-utvecklare i sitt företag Chain Cleave

Sista året i spelprogrammerings- utbildningen på (PowerHouse) nuvarande Yrkeshögskolan Höga kusten, innebar ett års praktik på ett dataspelföretag. Istället för att söka praktikplats så gick Magnus ihop med fyra andra och startade ett företag tillsammans i Kramfors.
Läs mer om Magnus här >>

Blogg
Blogga om ditt liv som student!
Nu har du chansen att blogga och dela med dig av din vardag som student, vad du än pluggar och vart du än befinner dig - i Sverige eller utomlands!

Senast uppdaterade bloggarna

Viktiga datum
«februari 2012»
tiontofr
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728291234
567891011
Sektioner
img

Utvecklas via utlandsstudier!

Funderar du på att åka utomlands? Vill du åka med eller utan en utlandsförmedlare eller kanske på utbyte via din högskola? Det finns massor av möjligheter! Utlandsstudier är en härlig upplevelse och en bra erfarenhet för framtiden!

Läs mer om utlandsstudier här
img

Läs en Kvalificerad yrkesutbildning!

KY-utbildningen ger dig möjlighet till praktik som ökar dina chanser till jobb avsevärt! KY-utbildningar leder fram till jobb i mer än 90 % av fallen och utbildningar finns inom nästan alla yrkeskategorier.

Läs mer om KY-utbildningar här!
img

Hitta din yrkesutbildning!

Yrkesutbildningar leder fram till ett specifikt yrke, som frisör till exempel. Idag finns det yrkesutbildningar inom nästan alla områden och i de flesta fall erbjuds du som student även praktik under utbildningen.

Läs mer här!
img

Åk på språkresa!

Språkresor är ett väldigt bra sätt för dig som vill läsa ett annat språk utomlands. Idag anordnas språkresor över hela världen. Att kunna fler språk förbereder dig för ett arbete på en internationell marknad och slår högt hos framtida arbetsgivare.

Läs mer om språkresor här
img

Utbilda dig på högskola eller universitet!

Att hoppa på en utbildning på högskola eller universitet är för många ett stort steg. Högskolestudier innebär chansen att flytta hemifrån, träffa nya vänner och skaffa dig nya erfarenheter och kunskaper för livet!

Läs mer här
img

På folkhögskolan handlar det om dig!

Idag kan du läsa både korta och längre utbildningar på folkhögskolorna runt om i Sverige. Studier vid folkhögskolan handlar mycket om din personliga utveckling och du får en chans att studera en utbildning du inte hittar någon annanstans.

Läs mer här
img

Utbilda dig pådistans!

Idag väljer allt fler att studera sin utbildning på distans. Distansstudier är ett väldigt bra alternativ för dig som inte kan eller vill flytta ifrån din hemort för att utbilda dig. Och det bästa är att det finna massor av olika utbildningar att välja mellan!

Läs mer här
img

Börja plugga på komvux!

En vuxenutbildning på komvux kan hjälpa dig att plugga upp dina betyg för att göra dig behörig till högre studier på högskola till exempel. Kortare och längre utbildningar finns att välja mellan. Det går också att studera en hel yrkesutbildning på komvux.

Läs mer om komvux/vuxenutbildning här
Tipsa en kompis

Till:  
Från:  

Nyhetsbrev
Prenumerera på plugga-utomlands.se nyhetsbrev om studier! Läs mer Läs mer